SELAMAT DATANG

Selamat datang ke blog "JOM BELAJAR MATEMATIK BERSAMA CIKGU HARLIYANA"...Dalam blog ini kebanyakan bahan pelajaran berkaitan dengan dunia MATEMATIK terutama bagi Tahun 3. Ini adalah blog pertama saya yang dihasilkan untuk tugasan KRT 3013 TEKNOLOGI MAKLUMAT SEKOLAH RENDAH. InsyaAllah saya akan meneruskan penulisan blog ini dimasa akan datang. Harapan saya anda dapat mempelajari sesuatu melalui blog saya ini. Terima kasih kerana sudi melawat blog saya.

Isnin, 19 November 2012

CIRI-CIRI BENTUK 3-D

Apakah ciri-ciri yang terdapat pada bentuk 3-D?




Jadual di bawah menunjukkan ciri-ciri yang terdapat pada bentuk-bentuk 3-D. 



Cuba lihat perbezaan dan persamaan ciri-ciri yang terdapat pada bentuk-bentuk tersebut.


Sumber https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_447i4LgNaULdjNyx9rSXnAxjA8VotKeOVI36hpmdQ3w_8uui6upurZyF7UTYIJ-RoUK_cjHkJkkszXCTfigskZDApVXhVJNzRfu3eGrfqGZ8bJ200ZNuSmLfYyMv9sjMU8msJioS-bZT/s400/Document+%2830%29+%282%29.jpg


Tiada ulasan:

Catat Ulasan